Sunday, June 7, 2015

Jun 2015

Bismillah..
Assalamualaikum..

Hai stalker. Hati ada okey x? Harap baik-baik je.

Selang beberapa hari je lagi dah nak masuk Ramadhan. Cepat betul masa berlalu. Semoga Ramadhan kali ni lebih bermakna buat aku dan orang orang kesayangan aku. Misi kurus masih diteruskan . on off jugak sebenarnya. Nasib ade suami yang jadi alarm notification kalau aku lupa makan supplement dan bersenam. Fuhh macam susah je nak kurus balik ni. Haish Syuhada... sabar je lah.

Sekarang kat Nilai. Saja balik weekend , plus suami pun cuti semalam. So jumaat malam kita gerak. Semalam ade kenduri sikit rumah makcik, dapatla bawa suami kenal-kenak dengan saudara-mara kat sini. Tapi jap lagi kena balik naik ktm je, sebab suami dah balik dulu awal pagi tadi sebab die kena kerja kan, so aku stay je kat kg. Dah lama tak balik kampung. huu

Married Life
So far okey je. Untungnya dapat suami yang baik dan memahami ni. Untung nye jugak dapat suami yang suke mengemas pastu rajin ke dapur. Weewit. Love u hubby

Carrier life
Yang ni on off lah. Kejap aku rase na stay kejap rasa nak blah. Kejap rasa seronok kejap rasa stress. Kat mane silapnye aku pun tak tahu. Kena ubah sikap la kot. Kena ubah sikap jadi diri sendiri dan tak hipokrit. Tapi acane. macam payah je kalau dah jenis kerja macam ni. Haiyoo

ok..bubye




1 comment:


Post Pilihan

randomposts

Followers