Saturday, May 16, 2015

Life Updated May 2015!

Assalamualaikum..
Selamat malam.

Yeayyyy!
Eh jap..nak tanye khabar hati dulu..

....sihat tak harini?
Alhamdulillah. Sihat, sebab tu boleh update blog lagi ^^ *thumbs up*

Personal life
Ape yang personal sgt tah la. Cuma aku makin gemok. Ye tak tipu. Berat aku sekarang da 66kg. Setahun yang lepas berat aku 55 je, which is maksudnye da naik mendadak 11kg. Wahh, tak sangka hebat betul pencapaian aku kali nih. Tapi not to worry sangat la. Aku pun aware sebab ape aku jadi gemok camni. Sebab kurang exercise macam dulu2 and sekarang banyak makan. Faktor kerja yang bertukar ni menjadi sebab utama jugak la kot. hehe. Tapi aku pun tengah dalam usaha nak kuruskan balik badan secara sihat. Slow-slow..

Married Life
Dah nak masuk 4 bulan dah lagi 2  minggu. Masing-masing rasanya dah sesuaikan diri dengan situasi hidup yang baru, dunia baru. Semuanya perlukan sefahaman, tanggungjawab, kejujuran dan semua yang positif tu sangat penting la. Thanks suami sebab selalu give morale support in any situation yang kekadang aku rase nak  give up je selalu. Tapi cuma kekadang ade juga masanya bermasam muka. Biasalah tu kan..adat berumahtangga.

Carrier Life
Makin busyyyyyyy. Sabtu ahad ade je program nak kne attend sampai xde masa untuk diri sendiri. Macam xde life je kekadang. Dengan staff yang bermacam karenah, duk menuding jari selalu bila buat silap.. kekadang aku rasa macam nak mengamuk je. Haishhh.

Sabar syuhada.
ok, bye.





No comments:

Post a Comment


Post Pilihan

randomposts

Followers