Hi, belum sempat nak update header baru. Blog berkaitan kehidupan seorang Asyiqin.



Saturday, January 10, 2015

Selamat Ulang Tahun sayang

Assalamualaikum..

entri khas untuk besday boy kesayangan sy ^^

Sedar tak sedar dah 10 Januari,,
hari yang indah untuk seseorang yang selalu buat aku rasa sempurna

Muhammad Nurhadi bin Mohd Hazlan..
Selamat hari ulang tahun yang ke 27 awak..
Semoga apa yang awak impikan akan tercapai
InsyaAllah..

Terima kasih sebab selalau ade untuk saya.
Selalu beri saya semangat..
selalu beri saya rasa istimewa..
selalu buat saya rase sempurna bila saya ade dengan awak..
thnks love

Maaf sebab takde suprise..takde hadiah..
tak prepare apa apa langsung untuk sambut birthday awak.
Maaf sebab hampir terlupa dek kepenatan pulang dr kelantan semalam..
Maafkan saya..

dan..
Terima kasih tuhan sebab pertemukan kami berdua..
Sekarang dia sebagai tunang saya..
InsyaAllah dua minggu lagi sebagai suami saya yg sah..

Saya sayangkan awak sepenuh hati..
InsyaAllah buat selamanya tetap di hati..




No comments:

Post a Comment


Post Pilihan

randomposts

Followers