Hi, belum sempat nak update header baru. Blog berkaitan kehidupan seorang Asyiqin.



Friday, September 26, 2014

New career

Assalamualaikum
Selamat malam 

Akhirnya dalam kekangan waktu berkursus ni harini sempat juge nak menaip. Masuk kerja dengan perkhidmatan awam ni tak start bertugas lagi dah dipanggil join kursus sebulan setengah. Sekarang baru nak masuk dua minggu. Lama lagi dapat balik. Tapi esok kesayangan nak datang melawat. cant wait ^^

Seronok berkursus sebab dapat kenalan baru yang rata-ratanya lebih berpengalaman dari aku.Dan ramai juge yang lebih tinggi pangkatnya dari aku.  Rase jahil gila sebab tak tahu ape ape pasal jawatan yang aku sandang ni. Alhamdulillah dorang sangat banyak membantu dan bagi dorongan. Mula mula aku macam tak yakin je yang aku boleh buat kerja ni tapi sekarang aku nak tanamkan dalam diri aku, cabar diri sendiri. Orang lain boleh kan, so aku pun mesti boleh. InsyaAllah :)

Mase berkursus ni banyak tugasan nak kene buat, tugasan individu, berkumpulan, ade program anak angkat dan wataniah sekali. Sekarang ni kejap lagi pun nak kene turun bilik bawah buat tugasan dekat sane dgn senior. Ok, till then, ade mase terluang kite smbung lagi.

No comments:

Post a Comment


Post Pilihan

randomposts

Followers