Thursday, November 10, 2011

Terima kasih ayah :)

Assalamualaikm
salam sejahtera buat semua.

Kelmarin ayah dah pulang dgn selamat dari Sabah. Ayah ke sabah atas urusan qurban di sane . Balik2 je, ayah terus tukar baju dan datang ruang tamu sambil membawa barang2 yg dibeli. Terharu sangat masa tu. Bukan kerana hadiah yg dibeli, tapi sangat terharu kerana ayah lebin mementingkan anak anak dari keletihan. Aku tahu ayah sgt penat sebab lepas tu ayah masuk tidur :) Ayah ada belikan sesuatu untuk aku, ibu, kak nisya dan adik2 serta abang2 aku. Terima kasih ayah. kakak syg ayah. Bukan sbb hadiah itu, tapi sbb kasih syg ayah selama ini. Memang jarang ditunjukkan dgn kata2, tapi dari cara ayah menjaga kami adik beradik serta dari segala nasihat yg diberi melalui sms atau kol mase aku jauh dari rumah, aku rasa sgt disayangi oleh insan begelar ayah.  Syukur sbb aku masih mempunyai ayah. Ramai insan diluar sana tidak mempunyai peluang seperti aku. Aku bersyukur atas segalanya. Perborbananmu ayah xkan kakak persiakan.

Kakak sayangkan ayah setiap hari setiap detik setiap saat. 

No comments:

Post a Comment


Post Pilihan

randomposts

Followers