Wednesday, October 26, 2011

Impian ini milik aku ~

Assalamualaikum.
salam sejahtera buat semua.

Di sebalik mid term week yg sangat membutuhkan kerajinan di tahap maksimum, blog ni pun terasa perlu dicoret coret meluah isi hati yg tak mampu dimuntahkan menerusi suara. Mungkin selepas ini rasa lega sedikit. Maaf pada dia kerana menjadi mangsa akibat kecelaruan fikiran sejak beberapa waktu ini. bukan sengaja, tapi terpaksa. Nak bercerita tapi entah dari mana harus bermula. maafkan aku iqb..

Entah kenapa fikiran sering terbang melayang selalu. aku seperti bukan aku. aku seperti sudah seperti jadi Syuhada yg menjengkelkan. Maafkan aku piya, jay, aini dan zahari kerana tidak seperti dulu. Tidak mesra dan sudah tidak pedulikan kalian.. bukan aku yg mahu, cuma aku sendiri tiada jawapan untuk itu.

Entah kenapa tiap malam harus menangis tanpa sebab. Rasa sedih yg terlampau padahal tiada apa. Aku letih. Entah bila sengsara ini akan berakhir agaknya kan. ^_^

Aku pernah bermimpi untuk jadi manusia yg paling bahagia. Tapi impian ini mana mungkin terlaksana. Manusia mana mungkin terlepas dari ujian  cubaan serta rintangan Tuhan..


No comments:

Post a Comment


Post Pilihan

randomposts

Followers