Hi, belum sempat nak update header baru. Blog berkaitan kehidupan seorang Asyiqin.



Tuesday, April 26, 2011

Cemburu?

Assalamualaikum.
Salam sejahtera buat semua.


Pic from google 


Cemburu. 
Pernah tak anda2 semua hadapi perasaan ni.
tak pernah? Tipu.
Tak pernah? Betul?
Ok, anda memang tak pandai menipu.

Setiap org ade perasaan cemburu.Contoh? 

Kecewa bila parents lebihkan perhatian pada salah seorang anak yg lain*Itu cemburu*Gelisah melihat kawan2 yg dapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan*Itu cemburu*Risau apabila kekasih hati  bertemu janji dengan org lain*Itu cemburu*dan banyak lagi la...

Orang yg takde perasaan ni memang la x normal.Yg berlebih-lebihan pulak mcm sakit jiwa..dan aku..cuma cemburu pada masa lalu kau..Yang aku tau sikit pun tak pernah padam dari hati dan fikiran kau.Aku rase bodoh ade perasaan mcm ni cuma aku tak boleh nak elak.Maafkan aku.


Mood:  Tak ok. Rase nk panggil doreamon bawak pintu suka hati nak p jauh2 dari Mesia nie. 


No comments:

Post a Comment


Post Pilihan

randomposts

Followers